X
  • 7 months ago
Categories: COD Shaklee

Assalamualaikum

Hari ni dok santai-santai kat rumah sambil melayan anak-anak soleh, saje nak share cerita. Saya ni adalah seorang Pengedar Shaklee Sungai Petani atau dikenali sebagai Stokis Shaklee Sungai Petani yang sah dan trusted seller. Saya membuat penghantaran secara percuma dan COD Shaklee di kawasan Sungai Petani serta kawasan bedekatan.

Bila saya menyediakan perkhidmatan COD ( Cash On Delivery ), makanya ready stok sentiasa ada di kedai saya iaitu rumah saya. Memang tak kan biarkan stok licin lah. Kedai atau Stokis Shaklee Sungai Petani  saya berda di Puteri Residence, Bandar Puteri Jaya Hill Park. Rumah saya itulah kedai saya. Rumah pon dah macam branch atau stokis shaklee dah sebab memang stok sentiasa ada.

Biasanya stok saya akan ambil di branch Shaklee di Seberang Jaya. Orang Sungai Petani kalau setakat nak beli sebotol dua vitamin macam jauh kan nak menapak ke sana. Jadi orang sungai petani boleh dapatkan terus stok shaklee dari saya. Boleh dapatkan bila-bila masa sebab saya suri rumah yang buat bisness Shaklee secara online selama 6 tahun.

Kebiasaanya saya juga membuat penghantaran ke merata tempat, dari Bandar Puteri Jaya, Bandar Perdana, Bandar Utama, Bandar Astana, Amanjaya, Ambangan Heights, TIkam Batu, Sungai layar, Sungai Lalang, Merbok, Bedong dan seluruh kawasan Sungai Petani ni saya akan buat penghantaran. Tiada cas extra untuk penghantaran sampai ke pintu rumah atau mana-mana tempat sahaja yang customer nak jumpa.

Tapi kepada mereka yang nak datang sembang di rumah saya, sila2 lah jemput datang. So kalau nak cari Vitamin Shaklee, jangan lupa singgah di Stokis Shaklee Sungai Petani. Hubungi saya Farhah 0129478477.

Jom layan gambar-gambar sy di branch restok barang..

Antara stok-stok yang pernah di beli di branch untuk di muatkan dalam almari Stokis Shaklee Sungai Petani ? :

Kadang-kadang stok di order secara online dan shaklee akan pos direct ke rumah:

Antara barang yang di pack untuk COD area Sungai Petani. Gambar-gambar lain boleh layan di entry COD Shaklee di Sungai Petani :

Jadi kepada orang Sungai Petani, jangan segan silu untuk dapatkan stok Shaklee dari Stokis Shaklee Sungai Petani. Harga dan service di jamin terbaik ?

 

ummuziyad :Isteri dan mama kepada tiga orang cahayamata yang bernama Ziyad dan Syifa. Bekerja sepenuh masa di rumah bersama Shaklee dan sudah bergelar Master Coordinator. Serius berbisnes Shaklee dan impian untuk lebih berjaya dengan Shaklee. Jika anda berminat untuk jana pendapatan lumayan bersama Shaklee..saya akan tunjukkan jalan.