X
  • On December 23, 2016
Categories: All About ShakleeCOD ShakleeVIVIX

Cara Beli Vivix Dengan Harga Lebih Murah, Jimat dan Menguntungkan

Assalamulaikum

Bercakap tentang Vivix, rupenya ramai sebenarnya yang memerlukan Vivix. Vivix ni merupakan antioksidan yang terbaik dan sesuai untuk semua penyakit kronik. Vivix bertindak merawat dari peringkat sel sebab penyakit kronik adalah berpunca daripada sel yang rosak. Kepada penggemar Vivix, tahu tak cara nak beli Vivix dengan harga lebih murah, jimat dan menguntungkan?

Untuk mendapatkan harga yang murah, anda ada dua pilihan :

  1. Harga sebotol Vivix RM 475, akan tetapi jika anda join keahlian Shaklee, anda akan dapat beli dengan harga RM 403 sebotol. Lebih menarik lagi kalau ada promosi, ahli akan dapat less lebih banyak dan memang menguntung kan, atau;
    .
  2. Buat belian 2 botol Vivix, akan akan dapat beli dengan harga RM 806 (RM 403 sebotol) dan akan dapat free membership secara automatik. Bukan itu sahaja, bulan berikutnya anda akan dapat cash rebate RM 30++. Secara kesimpulannya anda hanya membayar RM 770 sahaja untuk 2 botol Vivix sebab bulan berikutnya anda dapat balik RM 30++. Jika ada promosi, ahli akan dapat harga yang lebih jimat dan berbaloi.

Bila tengok kepada harga, ada yang mengatakan ianya terlalu mahal. Jangan lah lihat kepada harga jika kita betul-betul sayangkan diri kita, dan nak sihat dari penyakit. Manfaat Vivix dan nikmat sihat itu tak ternilai harganya dengan wang ringgit.

Jangan tangguh-tangguh lagi jika anda ingin dapatkan vivix. Kepada yang berada di sekitak sungai petani, anda boleh dapatkan dari Stokis Shaklee Sungai Petani. Boleh dapatkan Vivivx terus dari Pengedar Vivix Shaklee Sungai Petani. Kepada yang berada di negeri lain, penghantaran di buat ke seluruh negeri di Malaysia. Boleh hubungi saya Farhah 0129478477.

 

ummuziyad: Isteri dan mama kepada dua orang cahayamata yang bernama Ziyad dan Syifa. Bekerja sepenuh masa di rumah bersama Shaklee dan sudah bergelar Master Coordinator. Serius berbisnes Shaklee dan impian untuk lebih berjaya dengan Shaklee. Jika anda berminat untuk jana pendapatan lumayan bersama Shaklee..saya akan tunjukkan jalan.