X
  • 11 months ago
Categories: COD Shaklee

Assalamualaikum

Vivix Shaklee merupakan produk hot Shaklee. Hampir setiap hari Vivix ni terjual bagi memenuhi keperluan mereka yang ingin sihat diluar sana. Vivix ni sangat tinggi permintaan sampai 1 Malaysia cari stok Vivix ni. So hari ni saya nak perkenalkan saya punya wakil yang menjual Vivix area Butterworth iaitu Puan Jamaliah.

Puan Jamaliah ni seorang Pengedar Shaklee Butterworth yang boleh hantar terus produk Shaklee termasuk lah produk hot Vivix ni. Puan Jamaliah ni kalau tanya bab produk  memang tip top. Tanyalah apa sahaja dia boleh beri konsultasi yang terbaik untuk customer-customer dia.

Bagi yang berada di area Butterworth atau kawasan sekitarnya, kalau nak dapatkan Vivix, boleh terus hubungi wakil Pengeadar Vivix Shaklee Butterworth, Puan Jamaliah.

FACEBOOK
https://www.facebook.com/httpsjamaliah.shaari

WHATSAPP
www.wassap.my/60164442685

SMS/CALL
Puan Jamaliah : 0164442685

INSTAGRAM
ubat_gastrik_ pedih_perut

ummuziyad :Isteri dan mama kepada tiga orang cahayamata yang bernama Ziyad dan Syifa. Bekerja sepenuh masa di rumah bersama Shaklee dan sudah bergelar Master Coordinator. Serius berbisnes Shaklee dan impian untuk lebih berjaya dengan Shaklee. Jika anda berminat untuk jana pendapatan lumayan bersama Shaklee..saya akan tunjukkan jalan.