X
  • 3 months ago
Categories: COD Shaklee

Assalamualaikum

Entry kali ni saya nak share mengenai anak biz saya yang merupakan leader dalam Shaklee. Mereka berdua ni leader yang sangat komited dengan Shaklee.

Pengalaman mereka selama 5 tahun dalam Shaklee, menjadikan mereka seorang pengedar yang berwibawa. Mereka adalah trusted seller dia area Klang dan Shah Alam. Setiap belian dari mereka berdua akan mendapat konsultasi secara percuma dan produk akan dihantar terus ke tempat anda. Stok Vivi Shaklee dan produk2 Shaklee yang lain sentiasa ada, jadi bila-bila masa produk boleh dihantar terus ke tempat anda.

Kalau ada dikalangan anda berada di area Klang, Shah Alam dan kawasan sekitarnya seperti Rantau Panjang, Sungai Sireh, Tanjung Syawal serta kawasan terdekat, boleh terus hubungi leader saya dua orang ni.

1) Pengedar Shaklee Klang, Port Klang, Shah Alam, Meru, Bukit Tinggi

Nama: Nor Hafizah bt. Shahtir
No hp: 019-3405054
Whatsap: www.wasap.my/60193405054
FB: Nor Hafizah (https://tinyurl.com/ybkofgch)
Instagram:
set_hamil_bersalin_shaklee
krim_baby_herbalblend

2) Pengedar Shaklee Klang/ Sg Sireh/ Port Klang/ Rantau Panjang/ Tanjung Syawal

Nama: Alyaa Aidee
No hp: 018 317 6090
Whatsap: wasap.my/60183176090
FB: https://m.facebook.com/alyaa.aidee
Instagram: https://www.instagram.com/alyaaaidee/

Jangan lupa hubungi mereka berdua kalau nak cari Shaklee atau hot product Shaklee Vivix. Selamat menggunakan Shaklee.

ummuziyad :Isteri dan mama kepada tiga orang cahayamata yang bernama Ziyad dan Syifa. Bekerja sepenuh masa di rumah bersama Shaklee dan sudah bergelar Master Coordinator. Serius berbisnes Shaklee dan impian untuk lebih berjaya dengan Shaklee. Jika anda berminat untuk jana pendapatan lumayan bersama Shaklee..saya akan tunjukkan jalan.