X
  • 3 years ago
Categories: All About ShakleeGeneralVIVIX

Assalamualaikum

Bercerita pasal Vivix ni, sememangnya memang ramai yang dah jatuh cinta dengan Vivix. Ramai sekarang yang cari Vivix sebagai salah satu cara untuk mencegah dan merawat dari penyakit kronik seperti kanser, stroke, sopak, buah pinggang dan penyakit kronik lain. Akan tetapi ramai yang tidak tahu cara nak dapatkan Vivix ni dengan cepat dan pantas.

Hari ni saya nak berkongsi cara nak dapatkan Vivix dengan mudah dan pantas. Sebelum tu saya nak share sedikit info tentang Vivix. Vivix ni cecair merah yang rasanya masam manis dan sedap, yang mampu merawat pelbagai masaalah kesihatan. Vivix salah satunya produk yang terbukti secara klinikal yang dapat membantu merawat dari peringkat sel dan DNA.

Seperti yang kita maklum, kebanyakan penyakit kronik yang ada sekarang ni adalah berpunca dari sel-sel dalam badan yang rosak disebabkan terdedah kepada tekanan dan toksin serta alam sekitar yang tidak sihat. Vivix bertindak menggantikan sel-sel yang dah rosak dengan sel-sel baru. Vivix bukan lah ubat yang dapat menyembuhkan penyakit dalam sekelip mata. Ia akan merawat secara berperingkat dan membaiki satu persatu sehinggalah sembuh sepenuhnya.

Vivix hanyalah satu ikhtiar, selebihnya kita serahkan kepada Allah yang menyembuhkan. Vivix ni sangat mudah nak dapatkan. Dapatkan hanya dari Pengedar Sah Shaklee sahaja.

Kepada yang berada di Sungai Petani, boleh dapatkan terus dari saya Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani dan Stokis Shaklee Di Sungai Petani. Saya buat perkhidmatan COD Vivix di sekitar Sungai Petani. Stok sentiasa ada dalam tangan.

Selain di Sungai Petani, saya juga boleh hantarkan kepada mereaka yang berada di Kulim sebab saya juga adalah Pengedar Shaklee Kulim dan Stokis Shaklee di Kulim. Bagi yang berasda di negeri lain, saya boleh hantarkan melalui perkhidmatan Pos Laju Malaysia.

Saya juga membuka peluang kepada mereka yang mempunyai Kad Kredit atau Kad Debit, boleh buat belian terus secara online di sini >> Klik Di Sini Untuk Membeli Vivix  (sekiranya perlukan bantuan semasa membuat belian, boleh call@sms@whatsap Farhah 0129478477) . Untuk buat belian secara online, ikut sahaja langkah yang diberi. Web belian adalah selamat dan dilindungi.

Kepada yang berminat nak dapatkan Vivix boleh direct hubungi saya Farhah 0129478477

 

ummuziyad :Isteri dan mama kepada tiga orang cahayamata yang bernama Ziyad dan Syifa. Bekerja sepenuh masa di rumah bersama Shaklee dan sudah bergelar Master Coordinator. Serius berbisnes Shaklee dan impian untuk lebih berjaya dengan Shaklee. Jika anda berminat untuk jana pendapatan lumayan bersama Shaklee..saya akan tunjukkan jalan.