Assalamualaikum

Alhamdulillah hujung minggu ni dapat spend masa di Jitra. Sebenarnya tujuan ke Jitra adalah untuk turut serta kelas SEO Blog yang dianjurkan oleh Tuan Firdaus Azizi. Seharian kelas dari pagi sampai petang memang best. Nak baca info lebih lanjut berkaitan kelas tersebut boleh ke entry Kelas SEO Blog Di Hotel Bustani Jitra.  Sambil-sambil join kelas, kami sempat lah jalan-jalan bawa anak-anak pusing Tasik Darul Aman.

Kelas semalam selesai jam 5.30 petang, so selepas kelas terus bergeas ke sana. Kat Tasik Darul Aman tu kami naik buggy pusing tasik. Ada banyak lagi aktiviti air yang lain tapi tak sesuai sebab bawa anak-anak kan. Jadi naik lah kami berempat buggy pusing tasik tersebut sambil melihat pemandangan panorama yang indah. Jom kita tengok beberapa gambar yang sempat saya capture untuk tatapan pengunjung blog saya.

Buggy RIde di Tasik Darul Aman

seronok anak-anak mama

 

Buggy RIde di Tasik Darul Aman

sempat ber go pro

 

Buggy Ride di Tasik Darul Aman

mama pon ber go pro

 

Buggy RIde di Tasik Darul Aman

cantikkan pemandangan??

Cantikkan gambar-gambar yang kami sempat ambil. Rasa seronok sangat-sangat sebab dapat spend masa bersama keluarga. Biarpun sibuk dengan kelas, tapi sempat bersama diorang pusing tasik. Itulah kelebihannya bekerja dari rumah dan bekerja sendiri. Kita yang boleh atur masa kita sendiri dan tidak terikat dengan siapa-siapa. Masa bersama keluarga lebih banyak dan terima kasih kepada suami kerana banyak memberi sokongan serta sanggup jaga anak-anak.  I love you so much..and also love my kids..

Keesokannya kami teruskan perjalanan ke Penang kerana ada kelas Facebook Ads bersama Tuan Firdaus Azizi juga di Politeknik Seberang Perai. Alhamdulillah akhirnya selesai semua kelas dan akan di aplikasikan apa yang telah di ajar. Juga tanggungjawab yang lebih besar adalah untuk sampaikan pula ilmu kepada anak cucu Empayar The Rising Stars. Moga ada keberkatan.

 

INGIN BERSAMA EMPAYAR BISNESS KAMI ATAU DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA DENGAN JADI AHLI??

Untuk dapatkan penjimatan berganda atau berminat untuk turut serta dalam business Shaklee, anda boleh daftar sebagai Ahli Shaklee. Anda akan mendapat penjimatan sebanyak 15-30% jika daftar sebagai Ahli Shaklee dan juga bonus yang lain. Untuk keterangan lanjut berkaitan pendaftaran keahlian, boleh terus hubungi saya.

**Pastinya anda ingin ketahui CARA UNTUK JOIN AHLI
**Pasti nya anda ingin tahu KELEBIHAN JOIN SHAKLEE
**Anda pasti teruja kerana BUSINESS SHAKLEE BOLEH DIWARISI

Farhah&Jamil (881663) 

SMS/Wassap: 0129478477  
atau PM sy di link ni: http://tinyurl.com/qh7rqx9 
FB: Ummu Ziyad Ibn Jamil 
Page:
Mamaworld Collections 
Ikhtiar Hamil 
Vitamin C Plus 500mg (Original) 
Pengedar Supplement Sungai Petani