X
  • 3 years ago
Categories: GeneralTravel

Assalamualaikum

Bulan lepas sempat bawa anak-anak ke Lexis Suites di Penang. Hotel baru katanya dan ada swimming pool. Memang teruja nak pergi sangat sebab nak pergi yang kat Port Dickson belum berkesempatan. So plan secara mengejut untuk bawa anak-anak sebagai reward untuk diorang. Walaupun hanya satu malam, tapi satu malam yang sangat selesa dan mewah!!!

Saya travel dari sungai petani so tak la jauh sangat. Check in dalam kol 2 petang, tapi sebelum tu kami sempat singgah di taman rama-rama. Anak-anak seronok dapat tengok rama-rama yang macam-macam jenis.

Secara peribadi Lexis Suites ni sangat selesa, bilik besar dan luas. Paling best ada dua King Bed, so kalau 6 orang tu muat sangat lah dalam satu bilik. Masa saya dan family buat tempahan, rate mahal la sikit sebab on the spot kan dan time tu cuti sekolah. So kalau ada yang nak stay kat Lexis Suites ni, pilih time tak cuti sekolah atau bukan time public holiday. Biasa la kan kalau time cuti sekolah dan public holiday memang rate tinggi tinggi.

Apa yang best nya sebab ada swimming pool dan tak perlu berebut dengan irang ramai. Anal-anak boleh berenang sepuasnya, dan kita boleh pantau setiap masa sebab pool tu dalam bilik je. Pemandangan luar pon sangat cantik dengan air laut dan bukit bukau.

Jom saya share setiap sudut bilik, pool dan pemandangan dari luar. Memang selesa, mewah dan menarik!!!

Seronokkan tengok depa main-main kolam. Memang cantik dan mewah. So apa tunggu lagi. Boleh buat tempahan sekarang untuk bawa family bergi bercuti. Boleh terus ke website Lexis Suite Penang untuk tempahan bilik. Selamat bercuti!!! 🙂

ummuziyad :Isteri dan mama kepada tiga orang cahayamata yang bernama Ziyad dan Syifa. Bekerja sepenuh masa di rumah bersama Shaklee dan sudah bergelar Master Coordinator. Serius berbisnes Shaklee dan impian untuk lebih berjaya dengan Shaklee. Jika anda berminat untuk jana pendapatan lumayan bersama Shaklee..saya akan tunjukkan jalan.