X
  • 5 years ago
Categories: Bisnes Shaklee

Assalamualaikum

Alhamdulillah hari ini berkesempatan untuk join Kelas SEO Blog bersama Tuan Firdaus Azizi yang bertempat di Hotel Bustani, Jitra. Bawa anak-anak dan suami dan sewa hotel  2 malam. So diorang bersantai di bilik hotel..mama pi kelas menuntut ilmu. Untung dapat suami yang memahami dan menyokong minat isteri. Nest entry kita bercerita tentang jalan-jalan di tempat menarik kat Jitra ni.

Bercakap pasal kelas blog ni..dah lama sebenarnya tunggu peluang nak join kelas SEO Blog ni. Biarpun dah bergelar Master dalam Shaklee..rasanya masih banyak lagi ilmu yang belum dipelajari. Bila Tuan Firdaus nak adakan  kelas blog ni..memang tak tunggu lama lah untu decide. Memang nak sangat-sangat join dan kutip ilmu sebanyak mungkin..bukan untuk diri sendiri sahaja tapi untuk di ajarkan kepada anak-anak business juga.

Banyak ilmu baru yang dapat masa kelas blog ni berkaitan SEO dan bagaimana nak jadikan blog kita ni mesra google. Memang banyak tips yang di ajar. Nak tahu tips tersebut??Kalau nak tahu kenalah join kelas blog yang di buat oleh Tuan Firdaus Azizi. InsyaAllah bermanfaat untuk mereka yang baru berjinak dengan blog atau yang sudah lama.

Saya idak berkeseorangan di kelas blog tadi sebab anak cucu business Shaklee saya pon ada turut bersama-sama menimba ilmu. Alhamdulillah mereka makin bersemangat nampaknya. So silalah jangan lemau-lemau update blog ye sayang-sayang ku semua.  Jom kita tengok siapakah yang bersama saya siang tadi:

Manis-manis semuanya anak cucu ku..semoga kalian terus sukses dan mencapai cita-cita yang diidamkan. Esok saya akan ke lagi satu kelas Teknik FB Ads di bawah kelolaan Tuan FIrdaus Azizi juga. So esok kita akan sambung menimba ilmu.

INGIN BERSAMA EMPAYAR BISNESS KAMI ATAU DAPATKAN PENJIMATAN BERGANDA DENGAN JADI AHLI??

Untuk dapatkan penjimatan berganda atau berminat untuk turut serta dalam business Shaklee, anda boleh daftar sebagai Ahli Shaklee. Anda akan mendapat penjimatan sebanyak 15-30% jika daftar sebagai Ahli Shaklee dan juga bonus yang lain. Untuk keterangan lanjut berkaitan pendaftaran keahlian, boleh terus hubungi saya.

**Pastinya anda ingin ketahui CARA UNTUK JOIN AHLI

**Pasti nya anda ingin tahu KELEBIHAN JOIN SHAKLEE

**Anda pasti teruja kerana BUSINESS SHAKLEE BOLEH DIWARISI

Farhah&Jamil (881663) 

SMS/Wassap: 0129478477  

atau PM sy di link ni: http://tinyurl.com/qh7rqx9 

FB: Ummu Ziyad Ibn Jamil 

Page:

Mamaworld Collections

Ikhtiar Hamil

Vitamin C Plus 500mg (Original)

Pengedar Supplement Sungai Petani

ummuziyad :Isteri dan mama kepada tiga orang cahayamata yang bernama Ziyad dan Syifa. Bekerja sepenuh masa di rumah bersama Shaklee dan sudah bergelar Master Coordinator. Serius berbisnes Shaklee dan impian untuk lebih berjaya dengan Shaklee. Jika anda berminat untuk jana pendapatan lumayan bersama Shaklee..saya akan tunjukkan jalan.