Monthly Archive:: May 2014

Tips Lancarkan Susu Ibu

  Tugas utama seorang ibu selepas melahirkan bayi adalah memberikan susu ibu kepada anak tersayang. Jika di dalam kandungan, bayi bergantung sepenuhnya kepada ibu untuk menerima segala nutrisi yang diperlukan untuk tumbesarannya. Sebaik lahir, organ si kecil masih belum terbentuk dengan sempurna. Justeru hanya susu ibu adalah makanan awal terbaik yang sesuai dengan organ penghadaman [&hellip

Read More...

Pengalaman Berpantang bersama Set Berpantang Shaklee

Berpantang selepas bersalin adalah satu perkara yang wajib bagi ibu-ibu lepas bersalin. Kalau orang-orang tua memang menitikberatkan bab berpantang ni. Biasa orang-orang tua macam mak kita sangat-sangat tegas dalam bab berpantang sebab kata mereka badan kita ni nak pakai lama lagi..kalau tak jaga betul-betul akan timbul masaalah seperti sakit-sakit urat, perut buncit, badan sakit-sakit dan [&hellip

Read More...

Join Shaklee dengan Free Membership

Join Shaklee dengan Keahlian PERCUMA??Dengar je perkataan percuma siapa tak mau kan. Semua orang mahukan benda yang percuma. Tapi percuma pon bersyarat tau. Mana ada percuma macam tu je tanpa ada syarat. Actually ada ke benda percuma dalam dunia ni. Hihi Join Shaklee ada dua cara. Salah satu adalah regiter dengan RM 75 seumur hidup. [&hellip

Read More...

Jalan-jalan Perth Part 1

Alhamdulillah terasa nikmat rezeki dari Allah tu sangat lah luas. Pada 9 May yang lepas berpeluang membawa suami, anak-anak, mak, ayah dan adik-adik jalan-jalan di Perth, Australia. Bila diingat balik, ya Allah tak pernah terlintas dapat bawa satu keluarga yang besar berjalan-jalan di negara orang. Sebab tak pernah terlintas untuk sampai ke Perth dan tak [&hellip

Read More...

Kulit Cantik dengan Vitamin C Shaklee

Vitamin C Shaklee tersangatlah laris di pasaran dan menjadi satu fenomena sebab setiap kali restok mesti habis hanya dalam beberapa hari. Kenapa Vitamin C Shaklee ni menjadi kegilaan ramai sampaikan ada yang repacking dan jual dengan harga yang lagi mahal?? ( Vitamin C Organic dan Vitamin C Dr Holland tu sebenarnya Vitain C Shaklee tetapi [&hellip

Read More...

Pengedar Shaklee Kulim dan Sungai Petani

 Pengedar Sah Shaklee Sungai Petani dan Kulim Berita baik untuk mereka yang berada di Sungai Petani dan Kulim serta kawasan sekitarnya. Saya adalah Pengedar Sah Shaklee anda. So bagi yang berada di kawasan Bandar Putri, Bandar Mutiara, Bandar Astana, Bandar Perdana, Tikam Batu, Padang Temusu dan dalam lingkungan Sungai Petani, boleh lah cari saya untuk [&hellip

Read More...