Suami & isteri adalah 2 insan yang saling melengkapi antara satu sama lain. Melengkapi antara satu sama lain dr segi zahiriyyah dan batiniyyah (luaran & dalaman). Penjagaan luaran dan dalaman haruslah seiring. Orang kata biar berpanjangan kehidupan berumah tangga tu.Jgn salah faham bila time anak dara atau anak teruna..bukan main jaga lg penampilan..bila dah berkahwin tidak semestinya semua itu perlu diabaikan.


Perkara biasa pada wanita yang berkahwin, antara masalah yang dihadapi adalah “keputihan” dan “kelonggaran” .Sensitif pada kebanyakan orang masalah ini kan? Macam-macam petua ada untuk ubatinya, ada yang kata jangan makan kubis nanti keputihan semakin menjadi-jadi. Ada juga yang kata untuk mengetatkan boleh cuba kacip fatimah atau minum air rebusan manjakani. Apa kata cuba petua ini pula, ramai dah yang mencuba dan ternyata komen berikut membuktikan segalanya. Mari kita lihat:


Alfalfa mmg bgs…sy pn br mkn alfalfa dlm 3 weeks…kesan yg plg sy nmpk..keputihan mmg xde dah…suka sgt…klu dulu x tau nk bt pe dah..smpi doc bg ubt bagai..tp ttp gak x hlg2…x rugi sy cnsume alfalfa ni..”


sama kes! lepas beranak keputihan agak melampau.. sgt tak tahan!! tp Alhamdulillah pas consume alfalfa hilang terus…syukur byk2..

AnaAnas Irdina yes dear alfalfa memang best! sy pun ada pengalaman keputihan selama hampir 15 tahun… after jumpe alfalfa mmg bersyukur sgt..:-) skg stop dlu alfalfa sbb peknen… after deliver will continue with alfalfa again! Love alfalfa very much!hehes Irdina yes dear alfalfa memang best! sy pun ada pengalaman keputihan selama hampir 15 tahun… after jumpe alfalfa mmg bersyukur sgt..:-) skg stop dlu alfalfa sbb peknen… after deliver will continue with alfalfa again! Love alfalfa very much!hehe


alfalfa dan keputihan

Ramai puas hati nampak? Itu testimoni untuk “keputihan”, mari kita selidik pula testimoni untuk masalah“kelonggaran”..


salam…semalamkan hubby sy tegur dia kate kulit sy dh tak kusam lagi dan cerah sikit…waaa.kembang kempis hidung….hehhe…hri tu dh mcm mlm pertama.hubby kate miss v ketat dn tkde bau dah…lgi suka…skrg ne sy msh konsisten teruskan esp,alfafa dgn vit-c.suke kan…thanks shaklee..


alfalfa shaklee

happy ye kak,sy ade dapat rasa dah jadi perapat,rasa ketat macam awet muda…..lepas makan product shaklee
….:D :)”


alfalfa perapat

Happy kan tengok mereka yang dapat hasil positif? Takkan untuk isteri sahaja? Suami pun inginkan kesempurnaan jugak kan?

Suami pun perlu usaha sama terutama jika yang menghadapi masalah dengan sperma. Antara yang bagus diambil oleh para suami adalah Vitamin E Shaklee. Kenapa ianya bagus? Apa fungsinya?

**membantu meningkatkan hormon seks baik lelaki mahupun wanita..Uniknya vitamin E shaklee kerana turut mengandungi silenium manakala vitamin E kebanyakkan di pasaran adalah dijual berasingan dengan silenium. Ia juga sangat bagus untuk jantung tetapi waktu yang sama ia boleh meningkatkan pengeluaran hormon seks testosteron.**

Jadi apa ditunggu lagi. Buat suami isteri, bolehlah mula amalkannya. Moga lebih mesra dan bahagia sentiasa:)


SMS/CALL/WhatsApp: 0129478477/0107012119
BLOG: http://www.mamaworld-collections.com/
PAGE: MamaWorld Collections
MAIN FB: Ummu Ziyad Ibn Jamil
2nd FB: Farhah Amirah