Teruja betul melihat hasil testimoni salah seorang sahabat maya kami ni. Beliau seorang ibu yang mengambil kolagen. Mari kita baca apa katanya:
“Pic dua2 ni mmg pic asli.. Xpakai make up ke apa.. Sebab tu korang bleh tgok lagi kesan pigmentasi yg semakin samar2 tuh.. Kalo sekiranya sy apply fondation mmg kesan tuh hilang rata je ngan kulit.. Dulu kakak sy sndiri slalu suh sy guna n
aturactor bagai hehehe. Cuma sy rasa masih pelik kalo bersih tang2.. Dah bertahun2 ngan jeragat nih.. Semakin teruk bila mengandung.. Menjadi2. 

Jadi sy amik keputusan.. Biarlah sy tunggu hilang sndiri je dgn supplement shaklee nih..xyah susah2 nak smbunyikn..sebab sy yakin ia akan hilang. Btw umo sy masih 24tahun(salam perkenalan.. Sy mama 3anak kecil :P. ramai plak dok pm sy panggil kakak…segan hikhik).Kesan utama collagen nih.. Sgt terasa kulit kita lembuttt je. Semakin cerah bukan kat muka je.. Tp semua2. Kesan calar2,sunburn..semua xde dah..sebab dulu sy nih mmg ahli persatuan..aktif berjemur,berkhemah sana sini. (baru suami ckp td haha. Sebab dia xnak tegur sbelum ni takut sy upload pic sndiri. Pdhal pic sndiri kat fb pun jarang nak kuar)”


Wajah yang kemerahan dan terbakar akibat terkena pancaran matahari..kini kembali normal dan semakin berseri..glowing..pinkish..cantik sangat.. 🙂

Teruja bukan dengan testimoni ni? Cantik sangat dengan wajah yang baru. Nak tahu lebih 
lanjut tentang kolagen shaklee? Tak kenal maka tak cinta. Boleh refer disini